Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Heartbreaker, dampjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freyda" data-source="post: 909388" data-attributes="member: 58183"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag undrar lite om den här dampjäxan från Nordica</p><p><a href="http://www.alssports.com/Nordica-Hearthbreaker-Alpine-Ski-Boot---Womens/PAAAAAPPIFJMLMJF/product" target="_blank">Nordica Heartbreaker</a>. Jag har inte hittat den i Freerides pryldatabas och lite googling ger inte så mycket heller. Det var en ny pjäxa för 2011, men hittar inget om att den ska släppas 2012. Dock så finns den här <a href="http://media.rei.com/media/tt/ea302371-4de1-41c2-b77e-fdb809238a33.jpg" target="_blank">Nordica Velvet Ace</a>. Den verkar även den ha haft release förra året, och kommer i nya fina färger till i år. </p><p></p><p>Heartbreaker är Nordicas damsvar på Ace of Spades och Velvet Ace är svaret på Dead Money. </p><p>Skillnad på dessa två modeller är om jag fattat allt rätt att Velvet Ace mer är en park/pipe pjäxa och Heartbreaker mer BC. (säkert samma sak på herrsidan, men är inte lika påläst)</p><p></p><p>Fanns det ingen efterfrågan på Heartbreaker?</p><p>Har den funnits i Sverige? </p><p>Varför finns den inte Freerides prylbas?</p><p>Är jag helt ute och skidar i längspåret?</p><p></p><p>:|</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freyda, post: 909388, member: 58183"] Hej! Jag undrar lite om den här dampjäxan från Nordica [url=http://www.alssports.com/Nordica-Hearthbreaker-Alpine-Ski-Boot---Womens/PAAAAAPPIFJMLMJF/product]Nordica Heartbreaker[/url]. Jag har inte hittat den i Freerides pryldatabas och lite googling ger inte så mycket heller. Det var en ny pjäxa för 2011, men hittar inget om att den ska släppas 2012. Dock så finns den här [url=http://media.rei.com/media/tt/ea302371-4de1-41c2-b77e-fdb809238a33.jpg]Nordica Velvet Ace[/url]. Den verkar även den ha haft release förra året, och kommer i nya fina färger till i år. Heartbreaker är Nordicas damsvar på Ace of Spades och Velvet Ace är svaret på Dead Money. Skillnad på dessa två modeller är om jag fattat allt rätt att Velvet Ace mer är en park/pipe pjäxa och Heartbreaker mer BC. (säkert samma sak på herrsidan, men är inte lika påläst) Fanns det ingen efterfrågan på Heartbreaker? Har den funnits i Sverige? Varför finns den inte Freerides prylbas? Är jag helt ute och skidar i längspåret? :| [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Heartbreaker, dampjäxa
Tillbaka
Topp