Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica Hot Rod Eliminator bra skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Everhead" data-source="post: 138371" data-attributes="member: 56620"><p>Är på jakt efter ett par nya skidor till årets säsong och har bland annat kollat på Nordica Hot Rod Eliminator. Jag kan dock inte hitta några recensioner av den, så undrar helt enkelt om det är någon som har någon erfarenheten av dessa? </p><p>Jag anser mig vara en duktig skidåkare, som kör ca 70% off pist och 30% pist. Gillar kortsväng, men vill ändå ha något som inte börjar vobbla så fort man kommer upp i lite fart. Är Nordica Hot Rod Eliminator något som skulle kunna passa mig?</p><p>Jättetacksam för svar! /Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Everhead, post: 138371, member: 56620"] Är på jakt efter ett par nya skidor till årets säsong och har bland annat kollat på Nordica Hot Rod Eliminator. Jag kan dock inte hitta några recensioner av den, så undrar helt enkelt om det är någon som har någon erfarenheten av dessa? Jag anser mig vara en duktig skidåkare, som kör ca 70% off pist och 30% pist. Gillar kortsväng, men vill ändå ha något som inte börjar vobbla så fort man kommer upp i lite fart. Är Nordica Hot Rod Eliminator något som skulle kunna passa mig? Jättetacksam för svar! /Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica Hot Rod Eliminator bra skida?
Tillbaka
Topp