Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Patron vs Black Crows Atris
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fcb" data-source="post: 1065636" data-attributes="member: 145397"><p>Hej</p><p></p><p>kan bara uttala mig om Nordica Patron. Åkte hela förra året med denna skidan både i hyfsat hårda pister i Norge samt bara puder i Valdisere och den är helt fantastisk, riktigt smidig i skogen, underbart flyt offpist, även kortare turer med just guardian, väldigt fartstabil när man lägger ner den och trycker till. Man får otroligt bra respons från skidan hela tiden och tycker att den är väldigt kul när man pressar på lite.</p><p>Hade även med mig ett par rena pistskidor som backupp, tänkt för hårdare före men Patronen inte bara fungerade i pisten den var riktigt bra. Vet inte hur Nordica lyckats skapa en sådan här underbar skiada men det är helt oväsentligt, ska du bara ha en skida så är detta enligt mig ett självklart val.</p><p></p><p>Jag väger runt 73kg och är 1,80 och kör på 1,85 skidan. Som alternativ finns även Helldoradon även den från Nordica med identiska mått fast förstärkt med metall ifall du funderar på en styvare skida.</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fcb, post: 1065636, member: 145397"] Hej kan bara uttala mig om Nordica Patron. Åkte hela förra året med denna skidan både i hyfsat hårda pister i Norge samt bara puder i Valdisere och den är helt fantastisk, riktigt smidig i skogen, underbart flyt offpist, även kortare turer med just guardian, väldigt fartstabil när man lägger ner den och trycker till. Man får otroligt bra respons från skidan hela tiden och tycker att den är väldigt kul när man pressar på lite. Hade även med mig ett par rena pistskidor som backupp, tänkt för hårdare före men Patronen inte bara fungerade i pisten den var riktigt bra. Vet inte hur Nordica lyckats skapa en sådan här underbar skiada men det är helt oväsentligt, ska du bara ha en skida så är detta enligt mig ett självklart val. Jag väger runt 73kg och är 1,80 och kör på 1,85 skidan. Som alternativ finns även Helldoradon även den från Nordica med identiska mått fast förstärkt med metall ifall du funderar på en styvare skida. // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Patron vs Black Crows Atris
Tillbaka
Topp