Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Patron vs Black Crows Atris
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bootfitta" data-source="post: 1065890" data-attributes="member: 146421"><p>Tycker du att Patron och Atris är särskilt lika? Jag rekommenderar skidor utifrån vad TS specifierar vad han ska göra med dom, inte de skidor han läst om. Personligen ser jag inte ens Atrisen som ett alternativ, den är ca. 1dm för kort för att vara intressant för någon slags off-piste. Nordica Patron känns mycket mer rimlig, lite väl kort den också kan jag tycka. </p><p></p><p>Intressant att du nämner Hoji som svinhård och Amperage som spaghetti(kokt, gissar jag) - Får en ju att undra om du åkt på dom? Inte för att det har någon betydelse längre, TS har köpt en par Patron, och tur är väl det då är den bästa skidan någonsin, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bootfitta, post: 1065890, member: 146421"] Tycker du att Patron och Atris är särskilt lika? Jag rekommenderar skidor utifrån vad TS specifierar vad han ska göra med dom, inte de skidor han läst om. Personligen ser jag inte ens Atrisen som ett alternativ, den är ca. 1dm för kort för att vara intressant för någon slags off-piste. Nordica Patron känns mycket mer rimlig, lite väl kort den också kan jag tycka. Intressant att du nämner Hoji som svinhård och Amperage som spaghetti(kokt, gissar jag) - Får en ju att undra om du åkt på dom? Inte för att det har någon betydelse längre, TS har köpt en par Patron, och tur är väl det då är den bästa skidan någonsin, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordica Patron vs Black Crows Atris
Tillbaka
Topp