Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica+Telis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hoogey" data-source="post: 4456" data-attributes="member: 12859"><p>Tja... det beror definitivt på vilken modell av Nordica-skidorna du har. Jag har bara kört vanlig slalom med förra årets gröna race-skidor, vad de nu kan heta för något. De är grymma i pisten med ett par stenhårda pjäxor, om man kör fort... Därför vågar jag nog som trogen telis-åkare avråda dig från att köra med Nordicas hårdaste racing-skidor, då de är alldeles för styva. Man måste väga mycket och köra grymt aggressivt och snabbt för att få någon glädje av dem med telispjäxor. Och så snabbt kör man inte på telisskidor... Men har du en annan modell som är mjukare är det mycket möjligt att det funkar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hoogey, post: 4456, member: 12859"] Tja... det beror definitivt på vilken modell av Nordica-skidorna du har. Jag har bara kört vanlig slalom med förra årets gröna race-skidor, vad de nu kan heta för något. De är grymma i pisten med ett par stenhårda pjäxor, om man kör fort... Därför vågar jag nog som trogen telis-åkare avråda dig från att köra med Nordicas hårdaste racing-skidor, då de är alldeles för styva. Man måste väga mycket och köra grymt aggressivt och snabbt för att få någon glädje av dem med telispjäxor. Och så snabbt kör man inte på telisskidor... Men har du en annan modell som är mjukare är det mycket möjligt att det funkar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nordica+Telis
Tillbaka
Topp