Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordicas 2011 ny BC/Jibb skida med rocker! Info?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sodium" data-source="post: 622292" data-attributes="member: 86954"><p><a href="http://lmgtfy.com/?q=Nordica+2011+rocker+bc" target="_blank">http://lmgtfy.com/?q=Nordica+2011+rocker+bc</a></p><p></p><p>Det är väl inte så svårt?</p><p></p><p>Radick heter den iaf, är 110mm i midjan och har rocker både i tip och tail.</p><p></p><p>Edit. Vänta lite nu, Johan Jonsson sade ju i filmen att han trodde att den var 127 under foten...?</p><p></p><p>Edit 2: Ser ju definitift ut att vara mer 127 under foten än 110 på film imo.</p><p></p><p>Don't mind what I said until further investigation</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sodium, post: 622292, member: 86954"] [URL]http://lmgtfy.com/?q=Nordica+2011+rocker+bc[/URL] Det är väl inte så svårt? Radick heter den iaf, är 110mm i midjan och har rocker både i tip och tail. Edit. Vänta lite nu, Johan Jonsson sade ju i filmen att han trodde att den var 127 under foten...? Edit 2: Ser ju definitift ut att vara mer 127 under foten än 110 på film imo. Don't mind what I said until further investigation [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nordicas 2011 ny BC/Jibb skida med rocker! Info?
Tillbaka
Topp