Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Norefjell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="m_jendeberg" data-source="post: 1033649" data-attributes="member: 146584"><p>Någon som vill hänga med till Norefjell över</p><p>dagen 1 Feb?</p><p>Då jag jobbar mycket och har småbarn är dagsturer det som gäller i vinter för mig! </p><p>Jag är egen företagare och bestämmer mitt schema själv, så jag kan åka alla veckans dagar med ganska kort varsel!</p><p>Vill du hänga med så bjuder jag på bensin! </p><p>Skulle vara roligt att lära känna andra skidåkare i Göteborg som är intresserade av dagsturer till Norefjell!</p><p>Maila mig på magnus@mjtandvard.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_jendeberg, post: 1033649, member: 146584"] Någon som vill hänga med till Norefjell över dagen 1 Feb? Då jag jobbar mycket och har småbarn är dagsturer det som gäller i vinter för mig! Jag är egen företagare och bestämmer mitt schema själv, så jag kan åka alla veckans dagar med ganska kort varsel! Vill du hänga med så bjuder jag på bensin! Skulle vara roligt att lära känna andra skidåkare i Göteborg som är intresserade av dagsturer till Norefjell! Maila mig på magnus@mjtandvard.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Norefjell
Tillbaka
Topp