Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norge i mars/april?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="winteduc" data-source="post: 1019217" data-attributes="member: 144017"><p>Jag utmanar dig Mountain_Man, har varit väldigt många ggr i både Trysil och jobbat i Hemsedal men rekommenderar starkt kombon av Hafjell/Kvitfjell framför dessa. Skälen är enkla:</p><p>1. Mindre trängsel, effektivare liftåkning</p><p>2. Gondollift, oslagbar vid ostadigt väder</p><p>3. Oslagbara carvingbackar, pistade alaÖsterreich</p><p>4. VÄGEN dit, E6, motorväg nästan hela vägen, till skillnad från övriga</p><p>5. Inte sönderexploaterat, charmen och lugnet finns kvar</p><p>6. Perfekt för alla åldrar/nivåer</p><p></p><p>Verkar vara dåligt med arrangerade resor till Hafjell/Kvitfjell, inte någon som satsar på det från Swe. Googlar man på det fick jag faktiskt upp ett skånskt bolag, Alplinjen som verkar köra dit iår. Dom borde plocka folk på vägen oxå antar jag, typ Gbg etc..??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="winteduc, post: 1019217, member: 144017"] Jag utmanar dig Mountain_Man, har varit väldigt många ggr i både Trysil och jobbat i Hemsedal men rekommenderar starkt kombon av Hafjell/Kvitfjell framför dessa. Skälen är enkla: 1. Mindre trängsel, effektivare liftåkning 2. Gondollift, oslagbar vid ostadigt väder 3. Oslagbara carvingbackar, pistade alaÖsterreich 4. VÄGEN dit, E6, motorväg nästan hela vägen, till skillnad från övriga 5. Inte sönderexploaterat, charmen och lugnet finns kvar 6. Perfekt för alla åldrar/nivåer Verkar vara dåligt med arrangerade resor till Hafjell/Kvitfjell, inte någon som satsar på det från Swe. Googlar man på det fick jag faktiskt upp ett skånskt bolag, Alplinjen som verkar köra dit iår. Dom borde plocka folk på vägen oxå antar jag, typ Gbg etc..?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norge i mars/april?
Tillbaka
Topp