Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Normalt att ett par skidor ser ut så här?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ahlen" data-source="post: 954448" data-attributes="member: 63023"><p>Mina Salomon Suspect såg ut så där efter 8dagar, Salomon har gått från bra skidor till att bli riktigt usel kvalité hade ett par andra salomon som stålkanten gick av efter 25dagar, jag sade efter det att jag aldrig mer skulle köpa salomon men fick så bra pris så blev de igen, men nu är de sista gången hade tidigare ett par salomon 540 made in austria stog de på, riktigt bra kvalité dom som stålkanten gick av på var made in romania och dom här suspecten jag har är made in China, njaaa Salomon känns ej seriösa längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ahlen, post: 954448, member: 63023"] Mina Salomon Suspect såg ut så där efter 8dagar, Salomon har gått från bra skidor till att bli riktigt usel kvalité hade ett par andra salomon som stålkanten gick av efter 25dagar, jag sade efter det att jag aldrig mer skulle köpa salomon men fick så bra pris så blev de igen, men nu är de sista gången hade tidigare ett par salomon 540 made in austria stog de på, riktigt bra kvalité dom som stålkanten gick av på var made in romania och dom här suspecten jag har är made in China, njaaa Salomon känns ej seriösa längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Normalt att ett par skidor ser ut så här?!
Tillbaka
Topp