Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Normalt att ett par skidor ser ut så här?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hoogen" data-source="post: 955361" data-attributes="member: 126152"><p>Polare som hade omnämnde skidor. Synd att jag inte har kort, men de började till och med släppa ovanpå. Såg förjävligt ut. Fast då hade han antalet skiddagar på dem (skidguide). Kan kanske faktiskt vara värt att höra med affären om de fått mycket klagomål/ reklamationer sedan innan? Men skäll inte på gubben alltför mycket. Tror Scott inte riktigt lyckats den här gången helt enkelt</p><p></p><p></p><p>Sålde mina för ett tag sedan, var inte i landet så lät far göra det. Försäljarrösten och försöka kränga dem för en extra 100. Jo, Salomons BÄSTA modell SlickFit..Tilläggas kan ju värdelös pjäxa om någon inte var intresserad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hoogen, post: 955361, member: 126152"] Polare som hade omnämnde skidor. Synd att jag inte har kort, men de började till och med släppa ovanpå. Såg förjävligt ut. Fast då hade han antalet skiddagar på dem (skidguide). Kan kanske faktiskt vara värt att höra med affären om de fått mycket klagomål/ reklamationer sedan innan? Men skäll inte på gubben alltför mycket. Tror Scott inte riktigt lyckats den här gången helt enkelt Sålde mina för ett tag sedan, var inte i landet så lät far göra det. Försäljarrösten och försöka kränga dem för en extra 100. Jo, Salomons BÄSTA modell SlickFit..Tilläggas kan ju värdelös pjäxa om någon inte var intresserad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Normalt att ett par skidor ser ut så här?!
Tillbaka
Topp