Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Norrbottnisk/norrländsk skidtidning, intresse?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 458857" data-attributes="member: 49616"><p>Tjenare vapendragare, norrlänningar alltså. </p><p>Så här tredje året på gymnasiet ska man ju knåpa ihop ett projektarbete. I mitt fall hade jag tänkt göra en liten gratistidning med diverse extremsport, mestadels skidåkning men även lite snowboard osv. Allt detta ska inrikta sig på norrbotten/norrland. Framför allt området Boden, Luleå & Piteå. Men även fjällen i norr, Tärnaby och uppåt. </p><p></p><p>Tanken bakom tidningen är inte att tjäna pengar, tvärt om så går alla intäkter till välgörenhet som gynnar skidåkning. Det är inte heller meningen att släppa en massa nummer, utan endast ett. Vad jag undrar, som grund för min "undersökning", är om det finns intresse för en sådan tidning? Gratis så klart. Detta för att diverse sponsorer ska få en uppfattning om efterfrågan av en extremsporttidning, annonser etc etc.</p><p></p><p>Så norrlänningar, vad säger ni? Finns det intresse för detta projekt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 458857, member: 49616"] Tjenare vapendragare, norrlänningar alltså. Så här tredje året på gymnasiet ska man ju knåpa ihop ett projektarbete. I mitt fall hade jag tänkt göra en liten gratistidning med diverse extremsport, mestadels skidåkning men även lite snowboard osv. Allt detta ska inrikta sig på norrbotten/norrland. Framför allt området Boden, Luleå & Piteå. Men även fjällen i norr, Tärnaby och uppåt. Tanken bakom tidningen är inte att tjäna pengar, tvärt om så går alla intäkter till välgörenhet som gynnar skidåkning. Det är inte heller meningen att släppa en massa nummer, utan endast ett. Vad jag undrar, som grund för min "undersökning", är om det finns intresse för en sådan tidning? Gratis så klart. Detta för att diverse sponsorer ska få en uppfattning om efterfrågan av en extremsporttidning, annonser etc etc. Så norrlänningar, vad säger ni? Finns det intresse för detta projekt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Norrbottnisk/norrländsk skidtidning, intresse?
Tillbaka
Topp