Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna eller Cross
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 371478" data-attributes="member: 40931"><p>Alltså. Den här föreställningen om att norröna är plagg som "håller bra länge" är nog inte riktigt sant. </p><p>När man fingrar på nya fina plagg i butiken känns dom ju iofs rätt stadiga, så det är förståligt. Detta var också vad jag också trodde när jag köpte stället, men nu vet jag att norröna definitivt har kvalitetsproblem. </p><p></p><p>Sömmar till fickor spricker upp. Tejpade sömmar lossna. Gore-texen delaminerar och "bubblar" sig i tyget. Ganska allvarliga fel.</p><p></p><p>Bortsett från kvaliteten är plaggen skitbra och med genomtänkt design tycker jag. Men som sagt, att Norröna = kvalitet verkar vara en vanföreställning! Åker du nån vecka eller två om året är det nog inga större problem, men om du använder plagget riktigt mycket så borde det finnas bättre val...? Är ingen expert så jag vet inte vad som är bättre dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 371478, member: 40931"] Alltså. Den här föreställningen om att norröna är plagg som "håller bra länge" är nog inte riktigt sant. När man fingrar på nya fina plagg i butiken känns dom ju iofs rätt stadiga, så det är förståligt. Detta var också vad jag också trodde när jag köpte stället, men nu vet jag att norröna definitivt har kvalitetsproblem. Sömmar till fickor spricker upp. Tejpade sömmar lossna. Gore-texen delaminerar och "bubblar" sig i tyget. Ganska allvarliga fel. Bortsett från kvaliteten är plaggen skitbra och med genomtänkt design tycker jag. Men som sagt, att Norröna = kvalitet verkar vara en vanföreställning! Åker du nån vecka eller två om året är det nog inga större problem, men om du använder plagget riktigt mycket så borde det finnas bättre val...? Är ingen expert så jag vet inte vad som är bättre dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna eller Cross
Tillbaka
Topp