Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna eller Cross
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 383780" data-attributes="member: 15321"><p>Varför inte försöka blåsa lite på denna falnande brasa?</p><p>Hasse ursäkta att jag missade ironin om galon, my mistake. Vidare kan det ju inte ha undgått någon att du åker massa skidor. Man har typt läst 1000 inlägg, sett postern och hört ljudboken om du förstår vad jag menar. </p><p>Det var heller inte ngt personligt påhopp på din kunskapsnivå utan mer att jag tycker att ibland kan det vara bra att ta in lite info innan man slår tillbaka. Såna samtal blir ofta lite mer substantiella, om man ska vara snäll. </p><p></p><p>Mitt tips om O-GoreTex var vidare riktat till Viggo och inte någon smutskastning av GT som helhet. Om man är på budget och åker sparsamt så kan man spara några tusen på att välja bort GT. Ett GT-ställ av bästa märke kostar för den osponsrade uppemot 9000 spänn och det är en helvetes massa pengar hur man än ser på saken. Då kan det ju vara sjysst att veta att det finns moderna kläder av mycket bra kvalisort som kostar hälften så mycket om du kan ge avkall på regntätheten (ok även blötsnö). Då får du även oftast något bättre svett-transport. Så är det bara. Särskilt om man inte åker så många dagar per år, eh?</p><p>Matte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 383780, member: 15321"] Varför inte försöka blåsa lite på denna falnande brasa? Hasse ursäkta att jag missade ironin om galon, my mistake. Vidare kan det ju inte ha undgått någon att du åker massa skidor. Man har typt läst 1000 inlägg, sett postern och hört ljudboken om du förstår vad jag menar. Det var heller inte ngt personligt påhopp på din kunskapsnivå utan mer att jag tycker att ibland kan det vara bra att ta in lite info innan man slår tillbaka. Såna samtal blir ofta lite mer substantiella, om man ska vara snäll. Mitt tips om O-GoreTex var vidare riktat till Viggo och inte någon smutskastning av GT som helhet. Om man är på budget och åker sparsamt så kan man spara några tusen på att välja bort GT. Ett GT-ställ av bästa märke kostar för den osponsrade uppemot 9000 spänn och det är en helvetes massa pengar hur man än ser på saken. Då kan det ju vara sjysst att veta att det finns moderna kläder av mycket bra kvalisort som kostar hälften så mycket om du kan ge avkall på regntätheten (ok även blötsnö). Då får du även oftast något bättre svett-transport. Så är det bara. Särskilt om man inte åker så många dagar per år, eh? Matte [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna eller Cross
Tillbaka
Topp