Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna eller Cross
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 383832" data-attributes="member: 28793"><p>Kört med Arcteryxjacka i 8 år, kostade runt 7' när jag köpte den och den ser knappt använd ut... Lite över 600 skiddagar, 100 alpina dagar, 100 dagar i fjällen mm. Byxor kör jag med ett par Klättermusen Fimbul, isklättringsbyxor som kanske inte är snyggast men du går sönde rlångt innan brallorna. Har iofs kört stegjärnen genom benen några gånger när man knallat till nåt brant åk, men det håller nog inga brallor för... Idag skulle jag nog köpt Marmots Salopes istället...</p><p></p><p>Tycker annars Arcteryx, Marmot och Mountain Hardware ligger i topp just nu. Whiteout är snyggt, men kändes inte 100% när jag klämde på dom... Jag har ett par peak-"jeans" när jag åker i parken som är ganska tajta fodrade med stretch, grymt sköna. Perfekta när man ska sitta och dricka latte i backen, kolla när kidsen jibbar eller skaffa sig lite egna blåmärken i pipen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 383832, member: 28793"] Kört med Arcteryxjacka i 8 år, kostade runt 7' när jag köpte den och den ser knappt använd ut... Lite över 600 skiddagar, 100 alpina dagar, 100 dagar i fjällen mm. Byxor kör jag med ett par Klättermusen Fimbul, isklättringsbyxor som kanske inte är snyggast men du går sönde rlångt innan brallorna. Har iofs kört stegjärnen genom benen några gånger när man knallat till nåt brant åk, men det håller nog inga brallor för... Idag skulle jag nog köpt Marmots Salopes istället... Tycker annars Arcteryx, Marmot och Mountain Hardware ligger i topp just nu. Whiteout är snyggt, men kändes inte 100% när jag klämde på dom... Jag har ett par peak-"jeans" när jag åker i parken som är ganska tajta fodrade med stretch, grymt sköna. Perfekta när man ska sitta och dricka latte i backen, kolla när kidsen jibbar eller skaffa sig lite egna blåmärken i pipen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna eller Cross
Tillbaka
Topp