Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna=kass kvalite?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnterMan" data-source="post: 843096" data-attributes="member: 44613"><p>Måste väll också ställa mig till den grupp av ägare till Norröna Lofoten som klagar på grejerna.</p><p>Har en lite äldre modell men som många andra har jag haft problem med framförallt jackan. dragkedjan har gått sönder, kardborre fastsytt med för lite sömnadsmån och snölåset för dåligt fastlimmat.</p><p>Sen har jag en kompis med sambo som köpte hela Lofoten ställ 2009/2010 och efter första tvättningen så hade dom inga norröna kläder längre, alla märken som fanns tryckta på kläderna hade lossnat i tvätten.</p><p></p><p>Det som jag dock kan trycka på är goda reklamationer där dom alltid fixar felen, i kompisarnas fall så fick dom nästa års modell av kläderna.</p><p>Men svårt att säga att ett märke är bra bara för att dom har goda reklamationer och dessa uppenbarligen måste användas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnterMan, post: 843096, member: 44613"] Måste väll också ställa mig till den grupp av ägare till Norröna Lofoten som klagar på grejerna. Har en lite äldre modell men som många andra har jag haft problem med framförallt jackan. dragkedjan har gått sönder, kardborre fastsytt med för lite sömnadsmån och snölåset för dåligt fastlimmat. Sen har jag en kompis med sambo som köpte hela Lofoten ställ 2009/2010 och efter första tvättningen så hade dom inga norröna kläder längre, alla märken som fanns tryckta på kläderna hade lossnat i tvätten. Det som jag dock kan trycka på är goda reklamationer där dom alltid fixar felen, i kompisarnas fall så fick dom nästa års modell av kläderna. Men svårt att säga att ett märke är bra bara för att dom har goda reklamationer och dessa uppenbarligen måste användas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Norröna=kass kvalite?
Tillbaka
Topp