Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Norrona Lofoten GTX® Pro Pants vs Norrona Lyngen Driflex3 Pants
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Franklin" data-source="post: 1024518" data-attributes="member: 92539"><p>Jag har testat båda på och är i en liknande sits som dig. Funderar på att köpa ett helt ställ i lofoten eller lyngen, eller kombinera dem. </p><p></p><p>Lyngen sitter lite tajtare som redan nämnts, men har också lite stretch och sitter överlag mer bekvämt. </p><p>Enligt min personliga åsikt är de också snyggare. Nackdelen är framför allt att de inte är lika slitstarka. Jag vet inte heller hur bra andningsförmågan är på driflex3 jämfört med gtx pro, norröna själva påstår ju att den är grymt bra men jag vet inte om jag sett någon oberoende säga samma sak.</p><p></p><p>vet inte hur biben på lyngenbyxorna fungerar att fästa med ett snölås på en lofotenjacka, lyngenjackan har ju inget snölås så byxorna kanske inte är tänkta att zippas ihop till en overall med en annan jacka heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Franklin, post: 1024518, member: 92539"] Jag har testat båda på och är i en liknande sits som dig. Funderar på att köpa ett helt ställ i lofoten eller lyngen, eller kombinera dem. Lyngen sitter lite tajtare som redan nämnts, men har också lite stretch och sitter överlag mer bekvämt. Enligt min personliga åsikt är de också snyggare. Nackdelen är framför allt att de inte är lika slitstarka. Jag vet inte heller hur bra andningsförmågan är på driflex3 jämfört med gtx pro, norröna själva påstår ju att den är grymt bra men jag vet inte om jag sett någon oberoende säga samma sak. vet inte hur biben på lyngenbyxorna fungerar att fästa med ett snölås på en lofotenjacka, lyngenjackan har ju inget snölås så byxorna kanske inte är tänkta att zippas ihop till en overall med en annan jacka heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Norrona Lofoten GTX® Pro Pants vs Norrona Lyngen Driflex3 Pants
Tillbaka
Topp