Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Norröna vs Sweet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 232841" data-attributes="member: 35960"><p>Kan säga att jag just fått hem mina supernaut byxor men väntar fortfarande på jackan.. </p><p>Byxorna går lös på 3500:- och jacka på 3000 tror jag om jag inte missminner mig..</p><p>Byxorna är galet sköna, mjuka och fina.. Grymt skönt med den extra höga ryggen så man slipper få snö i ryggen.. Bandet för att spänna är så pass elastiskt att även smala personer kan använda dom utan problem.. stora benfickor är ett plus om man ska frakta med sig mycket saker, annars är dom vanliga fickorna gjorda i något fleece material.. Saknas bakfickor.. Sweet kör med gore-tex rakt igenom som ni säkert vet..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 232841, member: 35960"] Kan säga att jag just fått hem mina supernaut byxor men väntar fortfarande på jackan.. Byxorna går lös på 3500:- och jacka på 3000 tror jag om jag inte missminner mig.. Byxorna är galet sköna, mjuka och fina.. Grymt skönt med den extra höga ryggen så man slipper få snö i ryggen.. Bandet för att spänna är så pass elastiskt att även smala personer kan använda dom utan problem.. stora benfickor är ett plus om man ska frakta med sig mycket saker, annars är dom vanliga fickorna gjorda i något fleece material.. Saknas bakfickor.. Sweet kör med gore-tex rakt igenom som ni säkert vet.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Norröna vs Sweet.
Tillbaka
Topp