Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Norrut!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bruno-Lundh" data-source="post: 19553" data-attributes="member: 28772"><p>Nu är jag fullt medveten om alla inlägg som kommer att läggas angående hur dum jag kan vara som vill spendera min tid i Åre, istället för dra till alperna. Men nu är det så att jag VILL till just ÅRE. Kanske inte bara över vintersäsongen utan även en bit in på sommaren så jag har andra intressen förrutom skidor, som är lättare att bejaka där än här jag är för tillfället.</p><p></p><p>SÅ... är det någon som har något trevligt konkret tips till mig angående JOBB och BOSTAD i denna lilla by?</p><p></p><p>Tänker lära mig att åka snö på alla lädder och med olika tilltyg, så är det nån som är intresserad av att lära ut detta är ni välkommna med några dråpliga kommentarer.</p><p></p><p>Har förövrigt ägnat den gångna timma att läsa den hysteriskt roliga flöljetongen om Smurfmaffian och deras jakt efter entrekort på dippan. Roligt men dock lite avskräckande! Hoppas alla inte är lika lite välkommna som de verkade vara.</p><p></p><p>/Bruno</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bruno-Lundh, post: 19553, member: 28772"] Nu är jag fullt medveten om alla inlägg som kommer att läggas angående hur dum jag kan vara som vill spendera min tid i Åre, istället för dra till alperna. Men nu är det så att jag VILL till just ÅRE. Kanske inte bara över vintersäsongen utan även en bit in på sommaren så jag har andra intressen förrutom skidor, som är lättare att bejaka där än här jag är för tillfället. SÅ... är det någon som har något trevligt konkret tips till mig angående JOBB och BOSTAD i denna lilla by? Tänker lära mig att åka snö på alla lädder och med olika tilltyg, så är det nån som är intresserad av att lära ut detta är ni välkommna med några dråpliga kommentarer. Har förövrigt ägnat den gångna timma att läsa den hysteriskt roliga flöljetongen om Smurfmaffian och deras jakt efter entrekort på dippan. Roligt men dock lite avskräckande! Hoppas alla inte är lika lite välkommna som de verkade vara. /Bruno [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Norrut!
Tillbaka
Topp