Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Norrut!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 19557" data-attributes="member: 9996"><p>helt ärligt. skippa dippan. ja.</p><p></p><p>okej att du säkert hängt där mer än jag eftersom du levt ett antal år mer än vad jag har. men jag är uppvuxen i åre & har haft möjligheten att gå på dippan i alla fall i tre år & ända från början så blev jag på sne med det stället. & detta inte för att alla andra trackat ner på det stället, för det har jag faktiskt bara upplevt senaste året att allt fler gör... men kanske finns det en anledning till det? en annan anledning än att "trendställena" tottebo & wersens finns. jag har i alla fall haft den oturen att alla de gånger jag varit på dippan blivit otrevligt bemött av någon eller några i personalen. (är det verkligen bara jag som blivit trist bemött? kanske utstrålar jag nån slags "kom-&-va-snobbig/dissig/jävlig-mot-mig-aura???) & så har jag väl kanske även haft den oturen att jag varit där samtidigt som ett antal gryn som tycker dom e så jävla häftiga för dom hänger på dippan i åre... & med dessa gryn menar jag inte bara de som finns där under de värsta turistveckorna...</p><p></p><p>men bra för dom som gillar dippan att dippan finns. bra för oss som inte gillar dippan att andra alternativ finns. som trendiga tottebo & wersens & framförallt gamla goda bygget & country...!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 19557, member: 9996"] helt ärligt. skippa dippan. ja. okej att du säkert hängt där mer än jag eftersom du levt ett antal år mer än vad jag har. men jag är uppvuxen i åre & har haft möjligheten att gå på dippan i alla fall i tre år & ända från början så blev jag på sne med det stället. & detta inte för att alla andra trackat ner på det stället, för det har jag faktiskt bara upplevt senaste året att allt fler gör... men kanske finns det en anledning till det? en annan anledning än att "trendställena" tottebo & wersens finns. jag har i alla fall haft den oturen att alla de gånger jag varit på dippan blivit otrevligt bemött av någon eller några i personalen. (är det verkligen bara jag som blivit trist bemött? kanske utstrålar jag nån slags "kom-&-va-snobbig/dissig/jävlig-mot-mig-aura???) & så har jag väl kanske även haft den oturen att jag varit där samtidigt som ett antal gryn som tycker dom e så jävla häftiga för dom hänger på dippan i åre... & med dessa gryn menar jag inte bara de som finns där under de värsta turistveckorna... men bra för dom som gillar dippan att dippan finns. bra för oss som inte gillar dippan att andra alternativ finns. som trendiga tottebo & wersens & framförallt gamla goda bygget & country...! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Norrut!
Tillbaka
Topp