Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norska fjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="l-e" data-source="post: 70936" data-attributes="member: 61175"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag såg att någon rekomenderade Röldal i denna tråden. Glöm det i år om det inte toksnöar fram till påsk. Fölg med på skiinfo.no för snöuppdateringar. Normalt sett är det mycket snö (2-4m) men i år är det inte som det brukar vara. Varit där ett par helger i år då jag bor 3.5h därifrån och det är lite snö och den som ligger där är hård eller is.</p><p></p><p>Satsa på Östlandet, det är mer snö än normalt där i år. Hemsedal har bästa skidåkningen men vet inte om de fått lika mycket snö som längre söderut. Om du inte varit i Norge under påsk så förbered dig på en chock om du drar till populära ställen som Hemsedal eller Trysil. Det är väldigt mycket folk och det är definitivt mer fokus på fest än skidåkning på dessa platser i påsken. Afterski på Trysil på långfredagen är det närmaste du kommer Borås Djurpark. Du måste dessutom räkna med högre priser på boende i påskveckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="l-e, post: 70936, member: 61175"] Hej, Jag såg att någon rekomenderade Röldal i denna tråden. Glöm det i år om det inte toksnöar fram till påsk. Fölg med på skiinfo.no för snöuppdateringar. Normalt sett är det mycket snö (2-4m) men i år är det inte som det brukar vara. Varit där ett par helger i år då jag bor 3.5h därifrån och det är lite snö och den som ligger där är hård eller is. Satsa på Östlandet, det är mer snö än normalt där i år. Hemsedal har bästa skidåkningen men vet inte om de fått lika mycket snö som längre söderut. Om du inte varit i Norge under påsk så förbered dig på en chock om du drar till populära ställen som Hemsedal eller Trysil. Det är väldigt mycket folk och det är definitivt mer fokus på fest än skidåkning på dessa platser i påsken. Afterski på Trysil på långfredagen är det närmaste du kommer Borås Djurpark. Du måste dessutom räkna med högre priser på boende i påskveckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norska fjäll
Tillbaka
Topp