Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norska Kartor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jockepocke" data-source="post: 529111" data-attributes="member: 29500"><p>Hallå </p><p></p><p>Som nybliven pappa har det blivit aldeles för lite tid på skidor i vinter, men har vi äntligen fått ihop ett gäng så vi kan ha både åk polare och barn vakt.</p><p></p><p>Resan kommer att gå till Hafjell där jag varit ett par gånger förut.</p><p></p><p>Jag ska försöka kombinera barnpassning av en 2 månaders och så bra åkning som möjligt. Effektivitet är ledordet eftersom åkpassen kommer bli kort och intensiva. </p><p></p><p>Där för undrar jag:</p><p></p><p>1) Är det någon som har tips på offpist repor i framför allt Hafjell, men även Kvitfjell. (kommer inte kunna åka iväg från stugan heldagar)</p><p></p><p>2) Var får man tag i topogarfiska kartor över området runt Hafjell. Jag vill kunna göra lite kortar "toppturer" om vädret tillåter.</p><p></p><p>Uppskattar all uppbådlig hjälp</p><p></p><p>Chip Chip / Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jockepocke, post: 529111, member: 29500"] Hallå Som nybliven pappa har det blivit aldeles för lite tid på skidor i vinter, men har vi äntligen fått ihop ett gäng så vi kan ha både åk polare och barn vakt. Resan kommer att gå till Hafjell där jag varit ett par gånger förut. Jag ska försöka kombinera barnpassning av en 2 månaders och så bra åkning som möjligt. Effektivitet är ledordet eftersom åkpassen kommer bli kort och intensiva. Där för undrar jag: 1) Är det någon som har tips på offpist repor i framför allt Hafjell, men även Kvitfjell. (kommer inte kunna åka iväg från stugan heldagar) 2) Var får man tag i topogarfiska kartor över området runt Hafjell. Jag vill kunna göra lite kortar "toppturer" om vädret tillåter. Uppskattar all uppbådlig hjälp Chip Chip / Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Norska Kartor
Tillbaka
Topp