Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
North Face Base Camp Duffel bag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thullan" data-source="post: 48273" data-attributes="member: 15931"><p>Tja är det någon här som har några erfarenheter av Base Camp Duffel-bagarna från The North Face? Är jäkligt sugen på att köpa en men vet inte om jag ska ha den lilla (70L) eller den mellanstora (90L). Vad har du för storlek, vad använder du den till och är den lagom för det? </p><p></p><p>Själv vill jag ha den till weekendresor men även om man ska bort en vecka på vintern eller liknande. Snowboardboots brukar jag ha i boardbagen så dom behöver inte få plats i väskan, bara allt annat. Tacksam för input, dom är rätt dyra ändå så jag vill inte köpa fel storlek.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thullan, post: 48273, member: 15931"] Tja är det någon här som har några erfarenheter av Base Camp Duffel-bagarna från The North Face? Är jäkligt sugen på att köpa en men vet inte om jag ska ha den lilla (70L) eller den mellanstora (90L). Vad har du för storlek, vad använder du den till och är den lagom för det? Själv vill jag ha den till weekendresor men även om man ska bort en vecka på vintern eller liknande. Snowboardboots brukar jag ha i boardbagen så dom behöver inte få plats i väskan, bara allt annat. Tacksam för input, dom är rätt dyra ändå så jag vill inte köpa fel storlek. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
North Face Base Camp Duffel bag
Tillbaka
Topp