Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nortlander i St Anton !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hv71_84" data-source="post: 148254"><p>Hej på er alla</p><p></p><p>Tänkte bara passa på att rekomdera Nortlander, jag reste med dem V.6. Jag har rest med många olika bolag men jag har aldrig fått så bra service. t.ex. fick alla som åkte buss åka taxi från bussen till hotellet och slapp bara väskorna, eller ha någon som vaktade bagaget utomhus. Och en sak till sjukt trevliga guider som visste vad de talade om och rekomderade bra saker. Jag ska fortsätta och resa med Nortlanderde är tio gånger bättre än den servicen jag har fått på lion alpin, där man får bära sitt bagage från bussen 1km till hotellet.</p><p></p><p>Det är billigaste också, prisgaranti. !</p><p></p><p>Fler sådana bolag på marknaden !</p><p></p><p>Ha det gött !!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hv71_84, post: 148254"] Hej på er alla Tänkte bara passa på att rekomdera Nortlander, jag reste med dem V.6. Jag har rest med många olika bolag men jag har aldrig fått så bra service. t.ex. fick alla som åkte buss åka taxi från bussen till hotellet och slapp bara väskorna, eller ha någon som vaktade bagaget utomhus. Och en sak till sjukt trevliga guider som visste vad de talade om och rekomderade bra saker. Jag ska fortsätta och resa med Nortlanderde är tio gånger bättre än den servicen jag har fått på lion alpin, där man får bära sitt bagage från bussen 1km till hotellet. Det är billigaste också, prisgaranti. ! Fler sådana bolag på marknaden ! Ha det gött !! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nortlander i St Anton !
Tillbaka
Topp