Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nortlander i St Anton !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Moggelito" data-source="post: 148258" data-attributes="member: 58334"><p>Jag åkte med Nortlander till Saalbach vecka 4. Måste säga att det var det sämsta skit jag varit med om... Inga svenska guider (vi hade en, Johan?, han stack till st. anton tredje dagen). Visst, Johan var bra, han var trevlig och hade koll... Men de danska guiderna... herregud. Noll social kompetens... ingen koll på skidsystemet, ingen koll på när bussar skulle gå hem osv... Nä... första och sista gången jag reser med Nortlander iaf... Back to lion!</p><p></p><p></p><p>Så Nortlander vs Lion... verkar vara väldigt olika beroende på vilka guider man har... men jag har rest med Lion till ett par olika resmål, bl.a St. Anton och alla guider där har varit riktigt bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Moggelito, post: 148258, member: 58334"] Jag åkte med Nortlander till Saalbach vecka 4. Måste säga att det var det sämsta skit jag varit med om... Inga svenska guider (vi hade en, Johan?, han stack till st. anton tredje dagen). Visst, Johan var bra, han var trevlig och hade koll... Men de danska guiderna... herregud. Noll social kompetens... ingen koll på skidsystemet, ingen koll på när bussar skulle gå hem osv... Nä... första och sista gången jag reser med Nortlander iaf... Back to lion! Så Nortlander vs Lion... verkar vara väldigt olika beroende på vilka guider man har... men jag har rest med Lion till ett par olika resmål, bl.a St. Anton och alla guider där har varit riktigt bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nortlander i St Anton !
Tillbaka
Topp