Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nortlander Les 2 Alps
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Synthexx" data-source="post: 417489" data-attributes="member: 10474"><p>Var i Val Thorens förra veckan med Nortlander och åker inte med dom igen. 2h väntan på flygplatsen när vi kom ner ( skulle väl vänta in ett till plan ) men ingen information gavs.</p><p>När vi till slut kom fram till byn blev vi avsläppta med en fingervisning typ " där borta i gränden ska ni bo.." Frågade om vi inte skulle få en nyckel men han sa det fanns reception. När vi kom till receptionen pratade ägaren knappt någon engelska men vi förstod det som att vårat rum ägdes tydligen av en annan agentur så han kunde inte hjälpa oss??? ( vi fyra + en annan familj ). Efter 30 min försök till att få tag på ngn guide kom det slutligen en. Han pratade också med receptionisten utan resultat, några samtal runt så hittade han slutligen våran nyckel. Ska inte dom ha koll på sånt här eller???? Åkte 17 från sthlm, fick tillgång till rummet runt 2 på natten. Efter det mötet såg man i stort sett inte skymten av nån Nortlander representant tills nästsista dagen då det satt en lapp på dörren om att vi skulle åka hem. </p><p>Enligt min mening verkade det som att ingen guide hade ngn som helst koll på någonting, alla virrade mest runt och brydde sig mer om sig själva än gästerna.</p><p>Det jag var mest orolig för var att bagaget skulle komma bort, men det kom fram!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Synthexx, post: 417489, member: 10474"] Var i Val Thorens förra veckan med Nortlander och åker inte med dom igen. 2h väntan på flygplatsen när vi kom ner ( skulle väl vänta in ett till plan ) men ingen information gavs. När vi till slut kom fram till byn blev vi avsläppta med en fingervisning typ " där borta i gränden ska ni bo.." Frågade om vi inte skulle få en nyckel men han sa det fanns reception. När vi kom till receptionen pratade ägaren knappt någon engelska men vi förstod det som att vårat rum ägdes tydligen av en annan agentur så han kunde inte hjälpa oss??? ( vi fyra + en annan familj ). Efter 30 min försök till att få tag på ngn guide kom det slutligen en. Han pratade också med receptionisten utan resultat, några samtal runt så hittade han slutligen våran nyckel. Ska inte dom ha koll på sånt här eller???? Åkte 17 från sthlm, fick tillgång till rummet runt 2 på natten. Efter det mötet såg man i stort sett inte skymten av nån Nortlander representant tills nästsista dagen då det satt en lapp på dörren om att vi skulle åka hem. Enligt min mening verkade det som att ingen guide hade ngn som helst koll på någonting, alla virrade mest runt och brydde sig mer om sig själva än gästerna. Det jag var mest orolig för var att bagaget skulle komma bort, men det kom fram! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nortlander Les 2 Alps
Tillbaka
Topp