Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nortlander???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bubblan" data-source="post: 22022" data-attributes="member: 16361"><p>SKIT TRÅKIGA!!!! </p><p>åkte med dem till val thorens 2001. busschaffisen var en avdankad sönderrökt dansk. och guiden var en något överspacklad korkad dansk brud. inget emot danskar men de var något i särklass. </p><p>när vi kom ner så var vi tvugna att sätta våra grejer på en bar och givetvis snodde dom mina dojjer. och när vi skulle hem så blev mina goggles stulna för att de som kom och körde ner grejerna till bussen hade bara ställt allt och skitit i dem sen.</p><p>fast lite credits ska de ändå ha. för när jag "råkade" slå sönder dasslocket så gick vi ner och pratade med dem och då hjälpte dem mig med det.=) dasslocket var faktiskt lite "unjämt" =) /öla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bubblan, post: 22022, member: 16361"] SKIT TRÅKIGA!!!! åkte med dem till val thorens 2001. busschaffisen var en avdankad sönderrökt dansk. och guiden var en något överspacklad korkad dansk brud. inget emot danskar men de var något i särklass. när vi kom ner så var vi tvugna att sätta våra grejer på en bar och givetvis snodde dom mina dojjer. och när vi skulle hem så blev mina goggles stulna för att de som kom och körde ner grejerna till bussen hade bara ställt allt och skitit i dem sen. fast lite credits ska de ändå ha. för när jag "råkade" slå sönder dasslocket så gick vi ner och pratade med dem och då hjälpte dem mig med det.=) dasslocket var faktiskt lite "unjämt" =) /öla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nortlander???
Tillbaka
Topp