Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
nothing but trouble vs. völkl dogen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 128731" data-attributes="member: 35502"><p>Beror lite på faktiskt, dogen är ju antagligen en helt ok skida om du kör mest i park (har inte prövat den än) men den känns riktigt mjuk, speciellt i tailen ungefär som K2 fujative.</p><p></p><p>Men tycker nog att big troublen är bättre som allround skida trotts att den är lite smalare, men den är lite styvare och har en lite mer påkostad konstruktion (möjligen).</p><p>+ att du får en bättre binding imo (look px12)</p><p></p><p>Men å andra sidan om du bara väger 70 så kan ju dogen säkert funka bra den med.. tror mest att den är lite billigare för att dom tillverkar den i china och inte för att det är en sämre skida.. k2 som gör den också.</p><p></p><p>Personligen skulle jag ta troublen (eller nån bredare) om jag skulle ha EN skida och dogen som andra skida att röja lite med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 128731, member: 35502"] Beror lite på faktiskt, dogen är ju antagligen en helt ok skida om du kör mest i park (har inte prövat den än) men den känns riktigt mjuk, speciellt i tailen ungefär som K2 fujative. Men tycker nog att big troublen är bättre som allround skida trotts att den är lite smalare, men den är lite styvare och har en lite mer påkostad konstruktion (möjligen). + att du får en bättre binding imo (look px12) Men å andra sidan om du bara väger 70 så kan ju dogen säkert funka bra den med.. tror mest att den är lite billigare för att dom tillverkar den i china och inte för att det är en sämre skida.. k2 som gör den också. Personligen skulle jag ta troublen (eller nån bredare) om jag skulle ha EN skida och dogen som andra skida att röja lite med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
nothing but trouble vs. völkl dogen
Tillbaka
Topp