Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Novis tar upp intresset igen! Vill ha hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mickeh" data-source="post: 106715" data-attributes="member: 31088"><p>Hej!</p><p>Efter ett par år med skidorna på hyllan tar jag upp intresset igen. Men jag har missat en del i utvecklingen. </p><p>Jag funderar på att börja tävla i slalom igen och ska nu köpa ett par nya slalomskidor. Eftersom jag inte vet hur hårt jag ska satsa så vill jag inte lägga ner en förmögenhet.</p><p></p><p>Vilka regler gäller på längder av slalomskidor som man ska tävla på? Vilken längd passar mig?</p><p>Vilken skärning rekommenderas?</p><p>Vad har ni att säga om platta om bindning?</p><p>Slutligen: Kanske nån t.o.m kan rekommendera ett märke?</p><p></p><p>Jag är 175cm och väger 63kg. Kör aggressivt och har benstyrka.</p><p></p><p>Snälla kom med lite förslag!</p><p>/Micke - suktar efter snön igen!</p><p></p><p>ps. Har nån till salu? Maila mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mickeh, post: 106715, member: 31088"] Hej! Efter ett par år med skidorna på hyllan tar jag upp intresset igen. Men jag har missat en del i utvecklingen. Jag funderar på att börja tävla i slalom igen och ska nu köpa ett par nya slalomskidor. Eftersom jag inte vet hur hårt jag ska satsa så vill jag inte lägga ner en förmögenhet. Vilka regler gäller på längder av slalomskidor som man ska tävla på? Vilken längd passar mig? Vilken skärning rekommenderas? Vad har ni att säga om platta om bindning? Slutligen: Kanske nån t.o.m kan rekommendera ett märke? Jag är 175cm och väger 63kg. Kör aggressivt och har benstyrka. Snälla kom med lite förslag! /Micke - suktar efter snön igen! ps. Har nån till salu? Maila mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Novis tar upp intresset igen! Vill ha hjälp!
Tillbaka
Topp