Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
NTN - Ett första intryck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CharlieWestlund" data-source="post: 1280075" data-attributes="member: 161981"><p>Ja, jag har sedan jag skrev första inlägget i tråden åkt en väldig massa skidor, och jag känner nu att jag uppnått vad mina gamla Elan går för. Jag bytte rivan mot en cobra-bindning jag hade liggandes och det blev en enorm skillnad, men jag känner att pjäxorna är för mjuka för att maximalt uttnyttja skidan. Samt så känner jag att skidan börjar bli trött i flexen, det har mest blivit av bekvämlighet att jag inte bytt upp mig. Jag är fortfarande sugen på NTN men då tror jag att jag måste hitta en mjukare pjäxa, tx-pro kanske, samt en annan en binding än freeriden. Den var inte för mig, det märkte jag tidigt. Ska läsa om tipsen i tråden så får vi se om det blir nytt till nästa år!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CharlieWestlund, post: 1280075, member: 161981"] Ja, jag har sedan jag skrev första inlägget i tråden åkt en väldig massa skidor, och jag känner nu att jag uppnått vad mina gamla Elan går för. Jag bytte rivan mot en cobra-bindning jag hade liggandes och det blev en enorm skillnad, men jag känner att pjäxorna är för mjuka för att maximalt uttnyttja skidan. Samt så känner jag att skidan börjar bli trött i flexen, det har mest blivit av bekvämlighet att jag inte bytt upp mig. Jag är fortfarande sugen på NTN men då tror jag att jag måste hitta en mjukare pjäxa, tx-pro kanske, samt en annan en binding än freeriden. Den var inte för mig, det märkte jag tidigt. Ska läsa om tipsen i tråden så får vi se om det blir nytt till nästa år! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
NTN - Ett första intryck
Tillbaka
Topp