Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
NTN + Icelantic Shaman
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="csaba" data-source="post: 989787" data-attributes="member: 60919"><p>Såg att tråden inte var för gammal. så jag tänkte att jag kanske skulle kunna komma med nått.</p><p></p><p>Jag har kört BD O1 på mina shamaner 184 längden och jag kan säga att skidan överraskade mig hur väl den hantera telis åkning. Ang. Ntn kan jag bara anta att det bara blir bättre då ntn ska svara bättre än klassiska tele bindningar. Det är min uppfattning. </p><p></p><p>Jag kommer nog byta över till ntn så fort mina klassiska pjaxor blir utdaterad. För turer finns det absolut lättare skidor men f*n vad jag älskar shamanen i djup.snö branta sluttningar, ca 4000g (utan bindningar ) paret är inte hela världen heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="csaba, post: 989787, member: 60919"] Såg att tråden inte var för gammal. så jag tänkte att jag kanske skulle kunna komma med nått. Jag har kört BD O1 på mina shamaner 184 längden och jag kan säga att skidan överraskade mig hur väl den hantera telis åkning. Ang. Ntn kan jag bara anta att det bara blir bättre då ntn ska svara bättre än klassiska tele bindningar. Det är min uppfattning. Jag kommer nog byta över till ntn så fort mina klassiska pjaxor blir utdaterad. För turer finns det absolut lättare skidor men f*n vad jag älskar shamanen i djup.snö branta sluttningar, ca 4000g (utan bindningar ) paret är inte hela världen heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
NTN + Icelantic Shaman
Tillbaka
Topp