Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
NTN - Vad är det här för skit....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TelisgubbenO" data-source="post: 1097532" data-attributes="member: 164149"><p>För att förtydliga mig lite,</p><p></p><p>Nu när jag åkt några dagar med NTN så kan jag klart se fördelarna. Jag tycker att det ger en mer "stabilare" känsla än vad jag tidigare kände med 75mm. Med 75mm så kunde jag ibland känna ett mer fladdrande på framför alt innerskidan. </p><p>Problemet som jag nu måste jobba på är viktfördelningen och balansen. Tidigare har jag nog varit ganska lågt positionerad (tänk portåkning), när jag åker nu känns det nästan som om jag har väldigt mycket vikt på innerskidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TelisgubbenO, post: 1097532, member: 164149"] För att förtydliga mig lite, Nu när jag åkt några dagar med NTN så kan jag klart se fördelarna. Jag tycker att det ger en mer "stabilare" känsla än vad jag tidigare kände med 75mm. Med 75mm så kunde jag ibland känna ett mer fladdrande på framför alt innerskidan. Problemet som jag nu måste jobba på är viktfördelningen och balansen. Tidigare har jag nog varit ganska lågt positionerad (tänk portåkning), när jag åker nu känns det nästan som om jag har väldigt mycket vikt på innerskidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
NTN - Vad är det här för skit....
Tillbaka
Topp