Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
NTN vs 75mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="YNWA" data-source="post: 817462" data-attributes="member: 84228"><p>Hmm, inte helt lätt det här! Börjar med att tacka för svaren, alltid intressant att höra vad ni som faktiskt provat NTN tycker. Verkar vara delade synpunkter, förutom det att alla tycker att jag ska prova innan jag bestämmer mig och det kan jag verkligen hålla med om att det vore det bästa. Problemet är bara det att jag står helt utan pjäxor för tillfället och har ett par skidresor inbokade redan i december, så det blir nog svårt att hinna provköra innan dess...tyvärr, speciellt eftersom jag bor i södra delen av Sverige. Är nog mest sugen att köra på NTN, låter som att det skulle vara en bindning som kan passa mig bra....styv nog för hård pist/offpist med 102mm skidor och hyffsat bra turfunktion. Väljer i nuläget mellen NTN och 22Design Axl som oxå ser mycket intressant ut. Någon som har provkört den? Hur hög är hälhöjaren på NTN bindingen, den ser inte ut att vara speciellt hög?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YNWA, post: 817462, member: 84228"] Hmm, inte helt lätt det här! Börjar med att tacka för svaren, alltid intressant att höra vad ni som faktiskt provat NTN tycker. Verkar vara delade synpunkter, förutom det att alla tycker att jag ska prova innan jag bestämmer mig och det kan jag verkligen hålla med om att det vore det bästa. Problemet är bara det att jag står helt utan pjäxor för tillfället och har ett par skidresor inbokade redan i december, så det blir nog svårt att hinna provköra innan dess...tyvärr, speciellt eftersom jag bor i södra delen av Sverige. Är nog mest sugen att köra på NTN, låter som att det skulle vara en bindning som kan passa mig bra....styv nog för hård pist/offpist med 102mm skidor och hyffsat bra turfunktion. Väljer i nuläget mellen NTN och 22Design Axl som oxå ser mycket intressant ut. Någon som har provkört den? Hur hög är hälhöjaren på NTN bindingen, den ser inte ut att vara speciellt hög? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
NTN vs 75mm
Tillbaka
Topp