Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nu eller sen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prahna" data-source="post: 43159" data-attributes="member: 33187"><p>hahaha, de är för goa på stadium....</p><p>Jag köpte ett par pjäxor där....killen som sålde dem verkade stressade och manade på mig, jag blev oxå stressad då och frågade om storleken kunde vara ok. Killen säger typ "de passar säker" vilket egentligen betyder= "faan vilken jobbig djävel som skall tjata om storlek nu när det e fika snart..."</p><p>Kan ju säga att jag inte fick mycket hjälp och eftersom detta var mina första slalompjäxor på 10år så blev det klart fel. Kom hem och känner, ops de sitter som båtar på fötterna....</p><p>Lämnade dem tillbaka nästa dag och gick till Adams sport istället, blev lite fattiage men mer nöjd. De sänkte min skostrl från 29,5 till 27,5.....lite skillnad...</p><p>Men vet man vad man vill ha så skall man köpa på stadium. Deras priser är ju nästan alltid lägre.</p><p></p><p></p><p>///M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prahna, post: 43159, member: 33187"] hahaha, de är för goa på stadium.... Jag köpte ett par pjäxor där....killen som sålde dem verkade stressade och manade på mig, jag blev oxå stressad då och frågade om storleken kunde vara ok. Killen säger typ "de passar säker" vilket egentligen betyder= "faan vilken jobbig djävel som skall tjata om storlek nu när det e fika snart..." Kan ju säga att jag inte fick mycket hjälp och eftersom detta var mina första slalompjäxor på 10år så blev det klart fel. Kom hem och känner, ops de sitter som båtar på fötterna.... Lämnade dem tillbaka nästa dag och gick till Adams sport istället, blev lite fattiage men mer nöjd. De sänkte min skostrl från 29,5 till 27,5.....lite skillnad... Men vet man vad man vill ha så skall man köpa på stadium. Deras priser är ju nästan alltid lägre. ///M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nu eller sen?
Tillbaka
Topp