Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 204163" data-attributes="member: 9996"><p>Hej JockeSki & övriga less-på-forumet-användare!</p><p></p><p>Jag håller helt och hållet med er, har själv ledsnat både en och femton gånger på forumet och en hel drös av FR:s användare. Tills jag upptäckte Blockera-funktionen!! Måste än en gång pusha för denna magiska funktion som tillåter blockera vissa användare. Upptäcker du ett drygt, kaxigt, illa formulerat eller helt meningslöst inlägg i någon forumtråd, gå bara in på skaparens medlemssida och klicka där på Blockera (längst upp under namnet) så slipper du hädanefter alla trådar och inlägg som någonsin har eller kommer att skapas av blockerade medlemmen. Superbra. Har skrapat ihop en lång radda på min sida, och upplever forumet som betyyyydligt roligare och skönare än tidigare. </p><p></p><p>Kom även ihåg att under Inställningar i Forum-delen kryssa i de trådar du inte bryr dig om. Till exempel är jag inte överdrivet pigg på att veta vilken skida som är bäst i pipen eller se alla studsmattekidsens klagomål på varandras tuffa filmer, därför slipper jag numer bland annat det i och med att gröna bocken lyser i Skidor - Jibb- och Studsmatta-trådarna. </p><p></p><p>Om användare blockeras och deras irriterande inlägg inte syns i forumtrådarna kan man väl hoppas på att de till slut ledsnar på att lägga sig i när de blir konstant ignorerade av oss (lyckligt ovetande) andra.</p><p></p><p>Simma lugnt /Sara</p><p></p><p>Edit: har i och med den här Nu får det vara nog-tråden lyckats klämma in tre användare till på min blockerade-lista, så blev forumet ännu lite mysigare att läsa i...</p><p></p><p>Edit 2: förlåt, fyra användare till...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 204163, member: 9996"] Hej JockeSki & övriga less-på-forumet-användare! Jag håller helt och hållet med er, har själv ledsnat både en och femton gånger på forumet och en hel drös av FR:s användare. Tills jag upptäckte Blockera-funktionen!! Måste än en gång pusha för denna magiska funktion som tillåter blockera vissa användare. Upptäcker du ett drygt, kaxigt, illa formulerat eller helt meningslöst inlägg i någon forumtråd, gå bara in på skaparens medlemssida och klicka där på Blockera (längst upp under namnet) så slipper du hädanefter alla trådar och inlägg som någonsin har eller kommer att skapas av blockerade medlemmen. Superbra. Har skrapat ihop en lång radda på min sida, och upplever forumet som betyyyydligt roligare och skönare än tidigare. Kom även ihåg att under Inställningar i Forum-delen kryssa i de trådar du inte bryr dig om. Till exempel är jag inte överdrivet pigg på att veta vilken skida som är bäst i pipen eller se alla studsmattekidsens klagomål på varandras tuffa filmer, därför slipper jag numer bland annat det i och med att gröna bocken lyser i Skidor - Jibb- och Studsmatta-trådarna. Om användare blockeras och deras irriterande inlägg inte syns i forumtrådarna kan man väl hoppas på att de till slut ledsnar på att lägga sig i när de blir konstant ignorerade av oss (lyckligt ovetande) andra. Simma lugnt /Sara Edit: har i och med den här Nu får det vara nog-tråden lyckats klämma in tre användare till på min blockerade-lista, så blev forumet ännu lite mysigare att läsa i... Edit 2: förlåt, fyra användare till... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Tillbaka
Topp