Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 209739" data-attributes="member: 12644"><p>ja eftersom inte syftet med hela denna tråden gick fram hos vare sig användare eller moderater i forumet så ställde jag mig i ledet bland alla andra och började bete mig omoget och vara dryg. det verkar ju uppskattas här. tänkte bli som alla andra så syns jag kanske inte och då blir alla nöjda.</p><p></p><p>som någon tidigare skrev i tråden "om man inte gillar vad det står så behöver man ju inte läsa det". precis! det är ni som sagt det. lev efter det då och bry er inte så jävla mycket om när jag skriver dryga kommenterer till användare i forumet.</p><p></p><p>hela syftet med tråden från första början va att det skulle bli trevligare här. och som ni ser i mitt allra första inlägg så är det inte det minsta omoget eller otrevligt. men efter diverse påhopp från snorungar här och att moderaterna inte tog till sig kritiken så tröttnade jag. därför får ni det forum ni vill ha. ett forum med:</p><p></p><p>* meningslösa frågor som ställs om och om igen</p><p>* spydiga kommentarer som inte tillför forumet nånting</p><p>* dålig attityd och otrevligt bemötande</p><p>m.m.</p><p></p><p>nöjda nu eller duger inte det heller?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 209739, member: 12644"] ja eftersom inte syftet med hela denna tråden gick fram hos vare sig användare eller moderater i forumet så ställde jag mig i ledet bland alla andra och började bete mig omoget och vara dryg. det verkar ju uppskattas här. tänkte bli som alla andra så syns jag kanske inte och då blir alla nöjda. som någon tidigare skrev i tråden "om man inte gillar vad det står så behöver man ju inte läsa det". precis! det är ni som sagt det. lev efter det då och bry er inte så jävla mycket om när jag skriver dryga kommenterer till användare i forumet. hela syftet med tråden från första början va att det skulle bli trevligare här. och som ni ser i mitt allra första inlägg så är det inte det minsta omoget eller otrevligt. men efter diverse påhopp från snorungar här och att moderaterna inte tog till sig kritiken så tröttnade jag. därför får ni det forum ni vill ha. ett forum med: * meningslösa frågor som ställs om och om igen * spydiga kommentarer som inte tillför forumet nånting * dålig attityd och otrevligt bemötande m.m. nöjda nu eller duger inte det heller?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Tillbaka
Topp