Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 302126" data-attributes="member: 58784"><p>Pajkastning på hög nivå</p><p>Okej det finns många trådar som är helt onödiga och vissa inlägg är helt onödiga och har spydiga komentarer och det kan jag hålla med om är jobbigt ibland. Men som herr wester sa så kan man ignorera dom. Men jag tycker jag känner igen detta, känns lite som om det är lite generations krig. Ni äldre personer här tycker jag också kan vara riktigt spydiga.</p><p>Men jocke jag måste säga att du är väldigt motsägelsefull med tanke på vilka inlägg du har skrivit... Och jag vet många fall då "äldre" och moderatorer har varit sjukt dryga och otrevliga, behöver jag ens nämna denna tråd?</p><p>De flesta följer forumreglerna ganska bra och om du inte tycker om det så lämna freeride eller ignorera det du inte tycker om.</p><p></p><p>ps. förresten, kan ni inte skapa en omröstning så vi får se hur många det är som vill ha kvar sånna som Filleee här på freeride.se? ds.</p><p>Här har vi ett prakt exemplar från Jocke, han som själv ville få bort spydiga och onödiga inlägg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 302126, member: 58784"] Pajkastning på hög nivå Okej det finns många trådar som är helt onödiga och vissa inlägg är helt onödiga och har spydiga komentarer och det kan jag hålla med om är jobbigt ibland. Men som herr wester sa så kan man ignorera dom. Men jag tycker jag känner igen detta, känns lite som om det är lite generations krig. Ni äldre personer här tycker jag också kan vara riktigt spydiga. Men jocke jag måste säga att du är väldigt motsägelsefull med tanke på vilka inlägg du har skrivit... Och jag vet många fall då "äldre" och moderatorer har varit sjukt dryga och otrevliga, behöver jag ens nämna denna tråd? De flesta följer forumreglerna ganska bra och om du inte tycker om det så lämna freeride eller ignorera det du inte tycker om. ps. förresten, kan ni inte skapa en omröstning så vi får se hur många det är som vill ha kvar sånna som Filleee här på freeride.se? ds. Här har vi ett prakt exemplar från Jocke, han som själv ville få bort spydiga och onödiga inlägg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Tillbaka
Topp