Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikCarlsson" data-source="post: 302275" data-attributes="member: 61779"><p>Men shit.. ta och hitta nåt som gör dig glad i livet istället för att gnälla så förbannat på allt och alla!! Sen när du själv håller en lika låg nivå på dina inlägg på dom som du klagar på så vet jag inte om du ska säga så mycket.. </p><p></p><p>Inlägget nedanför skulle jag gissa att en 13-åring författat.. Men nej det var en 27-åring som försöker föregå med gått exempel.. yeye!!</p><p></p><p>Av: JockeSki 2006-10-15 19:45 Svara </p><p></p><p>men stick och dö din lilla horunge!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikCarlsson, post: 302275, member: 61779"] Men shit.. ta och hitta nåt som gör dig glad i livet istället för att gnälla så förbannat på allt och alla!! Sen när du själv håller en lika låg nivå på dina inlägg på dom som du klagar på så vet jag inte om du ska säga så mycket.. Inlägget nedanför skulle jag gissa att en 13-åring författat.. Men nej det var en 27-åring som försöker föregå med gått exempel.. yeye!! Av: JockeSki 2006-10-15 19:45 Svara men stick och dö din lilla horunge!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nu får det vara nog!
Tillbaka
Topp