Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nillen" data-source="post: 536285" data-attributes="member: 81568"><p>allt detta stämmer och som sakt tidigare, du ska träna upp benen så mkt du kan under och före sesongen och du ska även ha rätt utrustning. mjukare och högre (fulltilt, dabello, spk) pjäxor (innerskon ska gärna vara formjuten för optimal passform) som sitter åt runt smalbenet (för detta kan du använda boosters) och bra sulor som stödjer upp foten. detta problemet uppkommer av glapp mellan innersko och smalben, du drabbas även lättare om du är otränad eller har tränat på fel sätt. promenader hjälper. om du går i ca 40-90 min om dagen, springer 2-3 gånger i veckan i ca 30 min i lagomt tempo och tränar fotleder med hjälp av en balansbräda varje dag (ca 10 min) så lär du nog inte få ont. detta ska hållas året runt för att slippa problem!</p><p>ett tips är också att du försöker att lärar dig tricken du gör utan att landa med bakotvikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nillen, post: 536285, member: 81568"] allt detta stämmer och som sakt tidigare, du ska träna upp benen så mkt du kan under och före sesongen och du ska även ha rätt utrustning. mjukare och högre (fulltilt, dabello, spk) pjäxor (innerskon ska gärna vara formjuten för optimal passform) som sitter åt runt smalbenet (för detta kan du använda boosters) och bra sulor som stödjer upp foten. detta problemet uppkommer av glapp mellan innersko och smalben, du drabbas även lättare om du är otränad eller har tränat på fel sätt. promenader hjälper. om du går i ca 40-90 min om dagen, springer 2-3 gånger i veckan i ca 30 min i lagomt tempo och tränar fotleder med hjälp av en balansbräda varje dag (ca 10 min) så lär du nog inte få ont. detta ska hållas året runt för att slippa problem! ett tips är också att du försöker att lärar dig tricken du gör utan att landa med bakotvikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Tillbaka
Topp