Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 536296" data-attributes="member: 91785"><p>Alla som skriver och prisar just en pjäxa borde kanske ta och tänka över det hela lite..</p><p>Alla fötter och ben är olika! Bara för att det blev bra för någon som köpt Salomon whatever behöver det inte betyda att det blir bra för just dig.</p><p></p><p>Nya pjäxor med perfekt passform är ett bra steg framåt. Gå till en butik där de trycker och meckar lite med pjäxan efter dina behov. Formgjut en sula! Vet inte hur pass mycket det hjälper dina benhinnor, men om du inte redan har ett par formgjutna inlägg så är det dags att skaffa, de förändrar verkligen mycket. </p><p></p><p>Om inget hjälper här, så är det nog dags att köpa sig ett par Strölz (eller vad dom heter).</p><p>Hmm.. såg nu att du bara är femton bast. Då kanske det inte är aktuellt att köpa svindyra pjäxor eftersom du antagligen kommer att växa ur dom :/</p><p></p><p>Oh well, allt beror sig ju på hur pass mycket man åker.. jag tycker mina benhinnor ömmar som fasen i början på säsongen, men sedan efter jul så har dom hårdnat igen.</p><p></p><p>edit: Glöm inte... det är smalbenet som ska flexa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 536296, member: 91785"] Alla som skriver och prisar just en pjäxa borde kanske ta och tänka över det hela lite.. Alla fötter och ben är olika! Bara för att det blev bra för någon som köpt Salomon whatever behöver det inte betyda att det blir bra för just dig. Nya pjäxor med perfekt passform är ett bra steg framåt. Gå till en butik där de trycker och meckar lite med pjäxan efter dina behov. Formgjut en sula! Vet inte hur pass mycket det hjälper dina benhinnor, men om du inte redan har ett par formgjutna inlägg så är det dags att skaffa, de förändrar verkligen mycket. Om inget hjälper här, så är det nog dags att köpa sig ett par Strölz (eller vad dom heter). Hmm.. såg nu att du bara är femton bast. Då kanske det inte är aktuellt att köpa svindyra pjäxor eftersom du antagligen kommer att växa ur dom :/ Oh well, allt beror sig ju på hur pass mycket man åker.. jag tycker mina benhinnor ömmar som fasen i början på säsongen, men sedan efter jul så har dom hårdnat igen. edit: Glöm inte... det är smalbenet som ska flexa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Tillbaka
Topp