Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lp91" data-source="post: 537050" data-attributes="member: 68590"><p>booster-straps finns ju lite överallt, vissa pjäxor har det redan från början. Men en sak som jag har hört från en kunnig på topsport i ramundberget var att har man fått benhinneinflammation så sitter den kvar hela resten av säsongen, nu stämmer nog detta lite till & från då det verkar vara rätt individuellt, men jag tror det ligger nånting i det iaf. Har själv detta problemet, jag köpte ett par nya salomon rs mission 80 som sitter astajt, och han sa även att man ska inte ha underställ, extra sockar & liknande i pjäxorna, utan det ska vara så tajt passform som möjligt. Så nu kör jag med pjäxsockar och drar upp understället så att det ligger ovanför pjäxkanten, har inte lika ont längre, men de sitter fortfarande i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lp91, post: 537050, member: 68590"] booster-straps finns ju lite överallt, vissa pjäxor har det redan från början. Men en sak som jag har hört från en kunnig på topsport i ramundberget var att har man fått benhinneinflammation så sitter den kvar hela resten av säsongen, nu stämmer nog detta lite till & från då det verkar vara rätt individuellt, men jag tror det ligger nånting i det iaf. Har själv detta problemet, jag köpte ett par nya salomon rs mission 80 som sitter astajt, och han sa även att man ska inte ha underställ, extra sockar & liknande i pjäxorna, utan det ska vara så tajt passform som möjligt. Så nu kör jag med pjäxsockar och drar upp understället så att det ligger ovanför pjäxkanten, har inte lika ont längre, men de sitter fortfarande i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Tillbaka
Topp