Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fjunesh" data-source="post: 537056" data-attributes="member: 83680"><p>HA ALDRIG SKUMGUMMI MELLAN PLÖSEN OCH SMALBENEN, DÅ FÅR DU BARA ÄNNU ONDARE!!!</p><p></p><p>Skaffa BOOSTERSTRAPS! </p><p>Den vanligaste orsaken att man får ont i benhinnorna är att an har ett litet GLAPP mellan plösen och skenbenet. Tro mig, jag har erfarenhet av det. Jag testade allt innan: Raka bort håret, tigerbalsam, skumgummi, allting!</p><p> Men du behöver bara ett par remmar som man kan spänna högst upp på pjäxan (där det oftast glappar). Det kanske låter absurt, men jag LOVOAR att det i alla fall blir bättre. </p><p> Sen ska du också ägna sommaren åt att hoppa mycket studsmatta och göra tåhävningar, då får du muskler som skyddar så att du absolut inte får ont. Att cykla är nästan det bästa. Jag cyklade en månad i Frankrike i sommras och cyklade nära på 50 mil. Jag hade ont som fan i början av säsongen, men då så bytte jag pluck till pappas gamla 80-talspjäxor och satte på ett par remmar från ett par andra pjäxor och så fick jag inte ont alls. (Kanske lite om jag landar med bakåtlut, men inget särskillt).</p><p></p><p>Om det inte funkar med allt det här så får du bara byta pjäxor tills du hittar nåt bra. Jag hade Salomon SPK Kreation (den blåa) men jag fick skitont av dem! Men sen sålde jag dem till en polare och han har inte alls ont, så du kanske ska testa ett par såna. Alla har vi olika fötter.</p><p></p><p>Lycka till!</p><p>/Jonas [a.k.a. Fjunesh]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fjunesh, post: 537056, member: 83680"] HA ALDRIG SKUMGUMMI MELLAN PLÖSEN OCH SMALBENEN, DÅ FÅR DU BARA ÄNNU ONDARE!!! Skaffa BOOSTERSTRAPS! Den vanligaste orsaken att man får ont i benhinnorna är att an har ett litet GLAPP mellan plösen och skenbenet. Tro mig, jag har erfarenhet av det. Jag testade allt innan: Raka bort håret, tigerbalsam, skumgummi, allting! Men du behöver bara ett par remmar som man kan spänna högst upp på pjäxan (där det oftast glappar). Det kanske låter absurt, men jag LOVOAR att det i alla fall blir bättre. Sen ska du också ägna sommaren åt att hoppa mycket studsmatta och göra tåhävningar, då får du muskler som skyddar så att du absolut inte får ont. Att cykla är nästan det bästa. Jag cyklade en månad i Frankrike i sommras och cyklade nära på 50 mil. Jag hade ont som fan i början av säsongen, men då så bytte jag pluck till pappas gamla 80-talspjäxor och satte på ett par remmar från ett par andra pjäxor och så fick jag inte ont alls. (Kanske lite om jag landar med bakåtlut, men inget särskillt). Om det inte funkar med allt det här så får du bara byta pjäxor tills du hittar nåt bra. Jag hade Salomon SPK Kreation (den blåa) men jag fick skitont av dem! Men sen sålde jag dem till en polare och han har inte alls ont, så du kanske ska testa ett par såna. Alla har vi olika fötter. Lycka till! /Jonas [a.k.a. Fjunesh] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Nu har jag tröttnat! Benhinnorna!
Tillbaka
Topp