Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nu jävlar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HenkeOchSebbe" data-source="post: 50037" data-attributes="member: 34573"><p>Låt oss anta att vi 2 skånepågar varit flitiga och fixat boende i en månad, 3 januari-3 februari, i Chamonix. </p><p></p><p>Finns det i sådana fall 2 filurer som anser att denna vistelse skulle vara värd runt 4000 kr/person (ca 1600 Euro/4 pers). </p><p></p><p>Vi vill veta om någon är intresserad. Skulle intresset finnas kommer bokningen av lägenheten ske inom snaraste. </p><p></p><p>Lägenheten ligger i Chamonix Sud, nära centrum. Hör av er så är ni gulliga...</p><p></p><p>Ha det gutt och först till kvarn kanske gäller??</p><p></p><p>/Basti och Hänrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HenkeOchSebbe, post: 50037, member: 34573"] Låt oss anta att vi 2 skånepågar varit flitiga och fixat boende i en månad, 3 januari-3 februari, i Chamonix. Finns det i sådana fall 2 filurer som anser att denna vistelse skulle vara värd runt 4000 kr/person (ca 1600 Euro/4 pers). Vi vill veta om någon är intresserad. Skulle intresset finnas kommer bokningen av lägenheten ske inom snaraste. Lägenheten ligger i Chamonix Sud, nära centrum. Hör av er så är ni gulliga... Ha det gutt och först till kvarn kanske gäller?? /Basti och Hänrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nu jävlar...
Tillbaka
Topp