Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Nu närmar sig husbilssäsongen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1080163" data-attributes="member: 122562"><p>Håller med att frågan är lite svårtolkad. Jag utgick ifrån husbilsterminologi där man pratar om fricamping (=parkera husbilen i det vilda) kontra ta in på camping. </p><p></p><p>När vi rör oss i norska fjällvärlden vintertid står vi aldrig på campingplats utan på skidanläggningens parkering om vi skall ha liftburen åkningen eller after ski. Många gånger annars på parkeringar eller fickor längs vägen nära topptursområden alternativt kör till närmsta dylik på morgonen.</p><p></p><p>Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1080163, member: 122562"] Håller med att frågan är lite svårtolkad. Jag utgick ifrån husbilsterminologi där man pratar om fricamping (=parkera husbilen i det vilda) kontra ta in på camping. När vi rör oss i norska fjällvärlden vintertid står vi aldrig på campingplats utan på skidanläggningens parkering om vi skall ha liftburen åkningen eller after ski. Många gånger annars på parkeringar eller fickor längs vägen nära topptursområden alternativt kör till närmsta dylik på morgonen. Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Nu närmar sig husbilssäsongen!
Tillbaka
Topp