Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nug
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PojkenMedTur" data-source="post: 832785" data-attributes="member: 117250"><p>Klurigt val iaf, har ju inte letat efter en "extra liten bräda" utan efter en skön vardagsbräda för det mesta och nugen råkade vara den som satt bäst under fötterna. Mtp hur otroligt lätt-lekt 146-an var borde ju inte 150an kunna vara såå mkt mindre lättlekt eller spontan. Men samtidigt borde den vara aningen ännu mer stabil när det går fort i pisten eller när man sätter landningar på stora hopp vilket jag är väldigt sugen på att göra (mer sugen än på att raila).</p><p></p><p>Eller? <--- argumentera gärna</p><p></p><p></p><p>Oavsätt så verkligen det helt omöjligt att få tag på brädan, om någon har sätt någon återförsäljare inom EU som har brädan till salu blir jag jättetacksam för tipset. De som har den i USA vill ha 100 dollar för frakten + moms + tullavgifter = totalsumma på ca 5000kr.</p><p></p><p>Ingen som är i USA just nu o vill bära hem en nug till mig för 4000? Kostar ju bara 2800 att köpa i USA.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PojkenMedTur, post: 832785, member: 117250"] Klurigt val iaf, har ju inte letat efter en "extra liten bräda" utan efter en skön vardagsbräda för det mesta och nugen råkade vara den som satt bäst under fötterna. Mtp hur otroligt lätt-lekt 146-an var borde ju inte 150an kunna vara såå mkt mindre lättlekt eller spontan. Men samtidigt borde den vara aningen ännu mer stabil när det går fort i pisten eller när man sätter landningar på stora hopp vilket jag är väldigt sugen på att göra (mer sugen än på att raila). Eller? <--- argumentera gärna Oavsätt så verkligen det helt omöjligt att få tag på brädan, om någon har sätt någon återförsäljare inom EU som har brädan till salu blir jag jättetacksam för tipset. De som har den i USA vill ha 100 dollar för frakten + moms + tullavgifter = totalsumma på ca 5000kr. Ingen som är i USA just nu o vill bära hem en nug till mig för 4000? Kostar ju bara 2800 att köpa i USA. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nug
Tillbaka
Topp