Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nug
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="halfwaycrook" data-source="post: 834666" data-attributes="member: 60661"><p>Blev också hooked på denna efter att ha läst lite reviews och googlart runt. Skall köra en säsong i Whistler till vintern vilket betyder mycket bc kickers och mycket park. Kör på en blunt 155 nu med force bindningar och var sugen på att köpa mig en till bräda i staterna. Var inne på att köpa burton hate, vilket också verkar vara en sjukt go bräda, men nuggen är nog precis det jag är ute efter egentligen och verkar vara otroligt rolig att köra småjibbs osv med.</p><p>Är också osäker på längden, är ganska lång 187 men väger bara 73 vilket gör att jag vanligtvis föredrar 155. </p><p>Men 146 eller 150? Känns som 146 kanske blir lite ostabil på större kickar?</p><p>Försökt hitta vad det är för flex på den, någon som har koll på det?</p><p></p><p>Känns sjukt kul att Burton släpper något så banbrytande och pushar utvecklingen. Big ups!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="halfwaycrook, post: 834666, member: 60661"] Blev också hooked på denna efter att ha läst lite reviews och googlart runt. Skall köra en säsong i Whistler till vintern vilket betyder mycket bc kickers och mycket park. Kör på en blunt 155 nu med force bindningar och var sugen på att köpa mig en till bräda i staterna. Var inne på att köpa burton hate, vilket också verkar vara en sjukt go bräda, men nuggen är nog precis det jag är ute efter egentligen och verkar vara otroligt rolig att köra småjibbs osv med. Är också osäker på längden, är ganska lång 187 men väger bara 73 vilket gör att jag vanligtvis föredrar 155. Men 146 eller 150? Känns som 146 kanske blir lite ostabil på större kickar? Försökt hitta vad det är för flex på den, någon som har koll på det? Känns sjukt kul att Burton släpper något så banbrytande och pushar utvecklingen. Big ups! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nug
Tillbaka
Topp