Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny 3L GTX jacka + byxa för säsongen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FGoldwin" data-source="post: 1065411" data-attributes="member: 101183"><p>Kan nämnas att jag testat följande, som fallit bort:</p><p>- Haglöfs Couloir V. M var för liten/kort och L var för stor.</p><p>- Sweet Protection Monkeywrench. S var för lite och M för stor. Annars gillade jag den.</p><p>- Oakley Solitude. Inte testat den, men hittade test som sa en den "låt för mycket" och var lite begränsad i rörligheten.</p><p></p><p>Kom på en variant som är intressant:</p><p>- Haglöfs Vassi och Vassi II. Jacka och byxa i M. Har testat S på jackan och den var för tajt. Troligen fungerar M.</p><p></p><p>Arcteryx har en del varianter, men jag har inte haft chans att testa någon. Theta tror jag är den längre modellen.</p><p>Norröna Lofoten ska också vara lång, men inte hittat för test.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FGoldwin, post: 1065411, member: 101183"] Kan nämnas att jag testat följande, som fallit bort: - Haglöfs Couloir V. M var för liten/kort och L var för stor. - Sweet Protection Monkeywrench. S var för lite och M för stor. Annars gillade jag den. - Oakley Solitude. Inte testat den, men hittade test som sa en den "låt för mycket" och var lite begränsad i rörligheten. Kom på en variant som är intressant: - Haglöfs Vassi och Vassi II. Jacka och byxa i M. Har testat S på jackan och den var för tajt. Troligen fungerar M. Arcteryx har en del varianter, men jag har inte haft chans att testa någon. Theta tror jag är den längre modellen. Norröna Lofoten ska också vara lång, men inte hittat för test. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny 3L GTX jacka + byxa för säsongen
Tillbaka
Topp