Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny allround/parkbräda + bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="edvinpetersson" data-source="post: 908580" data-attributes="member: 127099"><p>Hej!</p><p></p><p>Tänkte köpa mig en ny snowboard + bindningar inför årets säsong.</p><p>Jag är 180 cm och väger 75 kg.</p><p>Skulle väl klassa mig som medelgod åkare.</p><p></p><p>Söker en bräda som ska funka bra i parken, kör dock inga monster hopp utan mest mindre och rails.</p><p>Vill också att brädan ska funka bra i pisten och flyta någorlunda bra i puder!</p><p>Rocker har jag nog tänkt köra på och runt 152 passar mig bra, vill dock inte ha en alltför mjuk bräda!</p><p></p><p>Tittat en del på Skate Bananen och den verkar riktigt fin! Kan det vara något att satsa på?</p><p></p><p>Bindningarna har jag inga större krav på, vet inte riktigt vad skillnaden är heller tbh, men gillar att ha rätt styva bindningar...</p><p></p><p>Budget: Helst max 5000 för brädan och inte alltför mycket för bindingarna, har som sagt inte så stora krav där!</p><p></p><p>Boots har jag redan, ett par Burton Awol!</p><p></p><p>/Edvin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="edvinpetersson, post: 908580, member: 127099"] Hej! Tänkte köpa mig en ny snowboard + bindningar inför årets säsong. Jag är 180 cm och väger 75 kg. Skulle väl klassa mig som medelgod åkare. Söker en bräda som ska funka bra i parken, kör dock inga monster hopp utan mest mindre och rails. Vill också att brädan ska funka bra i pisten och flyta någorlunda bra i puder! Rocker har jag nog tänkt köra på och runt 152 passar mig bra, vill dock inte ha en alltför mjuk bräda! Tittat en del på Skate Bananen och den verkar riktigt fin! Kan det vara något att satsa på? Bindningarna har jag inga större krav på, vet inte riktigt vad skillnaden är heller tbh, men gillar att ha rätt styva bindningar... Budget: Helst max 5000 för brädan och inte alltför mycket för bindingarna, har som sagt inte så stora krav där! Boots har jag redan, ett par Burton Awol! /Edvin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny allround/parkbräda + bindningar
Tillbaka
Topp