Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny arbetsbänk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 915354" data-attributes="member: 35223"><p>Jag hade tänkt att inför säsongen bygga mig en liten arbetsbänk att ha för att kunna valla skidor, montera bindningar slipa kanter osv. Gärna att det även ska fungera till längdskidorna. </p><p></p><p>Bänk är klart, samt att det blir en nerfräst T-track i bänken. </p><p></p><p>Nu är det bara sista delen kvar. Jag har fastnat för Tools4Boards Cinch Ski & Snowboard Vise</p><p><a href="https://www.tools4boards.com/US-Tools4Boards-Cinch-Ski-Snowboard-Vise-Vises-Vice-Vices.html" target="_blank">https://www.tools4boards.com/US-Tools4Boards-Cinch-Ski-Snowboard-Vise-Vises-Vice-Vices.html</a></p><p></p><p>Nåt sånt här är tanken att det ska se ut när det är färdigt. <a href="http://www.wildsnow.com/209/ski-tuning-upgrade-going-high-tech/" target="_blank">http://www.wildsnow.com/209/ski-tuning-upgrade-going-high-tech/</a></p><p></p><p>Från amazon får man denna tingest för runt 80 dollar + frakt + moms + tull. </p><p></p><p>Den självklara frågan är ju då om den finns att köpa i Sverige/EU eller om det finns ett likvärdigt alternativ att köra på. </p><p></p><p>Att köpa ett swix för 1600 är INTE att tänka på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 915354, member: 35223"] Jag hade tänkt att inför säsongen bygga mig en liten arbetsbänk att ha för att kunna valla skidor, montera bindningar slipa kanter osv. Gärna att det även ska fungera till längdskidorna. Bänk är klart, samt att det blir en nerfräst T-track i bänken. Nu är det bara sista delen kvar. Jag har fastnat för Tools4Boards Cinch Ski & Snowboard Vise [URL]https://www.tools4boards.com/US-Tools4Boards-Cinch-Ski-Snowboard-Vise-Vises-Vice-Vices.html[/URL] Nåt sånt här är tanken att det ska se ut när det är färdigt. [URL]http://www.wildsnow.com/209/ski-tuning-upgrade-going-high-tech/[/URL] Från amazon får man denna tingest för runt 80 dollar + frakt + moms + tull. Den självklara frågan är ju då om den finns att köpa i Sverige/EU eller om det finns ett likvärdigt alternativ att köra på. Att köpa ett swix för 1600 är INTE att tänka på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny arbetsbänk
Tillbaka
Topp