Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny bil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 1031185" data-attributes="member: 63059"><p>Interresant trâd dâ jag är i samma dilemma, Vi är fyra i familjen och har en SAAB cab och en Vito med 3 platser, gendarmeriet har synpunkter när vi âker 4st i Viton</p><p>Har hittils löst problemet dâ det varit bra väder med att fälla ner suffletten och helt enkelt ställa skidorna i baksätet mellan passagerarna, :D Jag inser att det inte är nägot allternativ för la_grave dâ han nog kommer att köra fran Stockholm</p><p></p><p>Jag har ägt ett antal cabbar genom âren och ingen har haft fällbart baksäte, som tidigare pâpekats har det nog med stabiliteten att göra, sâ där fâr du nog glömma </p><p></p><p>Thule UK har ett bakluckeställ som är vanligt pa 2sittsiga cabbar, men att köra fortare en 100km/tim rekomenderas ej om man har skidor pâ, dâ det finns risk att bakluckan deformeras, och med "hashplanka" borde rekomenderad maxfart minska. alltsa heller inget alternativ varken för mig eller la_grave</p><p></p><p>Jag har nu kommit fram till att montera en löstagbar dragkrok och hitta nâgot som detta</p><p><a href="http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5279684-z4-m-hardtop/page2" target="_blank">http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5279684-z4-m-hardtop/page2</a></p><p>scrolla ner halva sidan </p><p>ser ju ut som fan men det fâr man kanske ta </p><p></p><p>att lägga skidorna i bilen mellan sätena är jäkligt irriterande när dom ligger mot axlarna/armen, funkar 15min inte mer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 1031185, member: 63059"] Interresant trâd dâ jag är i samma dilemma, Vi är fyra i familjen och har en SAAB cab och en Vito med 3 platser, gendarmeriet har synpunkter när vi âker 4st i Viton Har hittils löst problemet dâ det varit bra väder med att fälla ner suffletten och helt enkelt ställa skidorna i baksätet mellan passagerarna, :D Jag inser att det inte är nägot allternativ för la_grave dâ han nog kommer att köra fran Stockholm Jag har ägt ett antal cabbar genom âren och ingen har haft fällbart baksäte, som tidigare pâpekats har det nog med stabiliteten att göra, sâ där fâr du nog glömma Thule UK har ett bakluckeställ som är vanligt pa 2sittsiga cabbar, men att köra fortare en 100km/tim rekomenderas ej om man har skidor pâ, dâ det finns risk att bakluckan deformeras, och med "hashplanka" borde rekomenderad maxfart minska. alltsa heller inget alternativ varken för mig eller la_grave Jag har nu kommit fram till att montera en löstagbar dragkrok och hitta nâgot som detta [URL]http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5279684-z4-m-hardtop/page2[/URL] scrolla ner halva sidan ser ju ut som fan men det fâr man kanske ta att lägga skidorna i bilen mellan sätena är jäkligt irriterande när dom ligger mot axlarna/armen, funkar 15min inte mer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ny bil?
Tillbaka
Topp