Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda på gång!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 156869" data-attributes="member: 55515"><p>Skall inhandla en ny bräda nu och frågar nu vilken!</p><p></p><p>Jag:</p><p>Längd: 188 cm (klar!)</p><p>Vikt: 75 (ökar!)</p><p>Boot size: 11.5 / 45</p><p>Skill: Skala på 10, En klar 8:a i pisten och offpist. </p><p></p><p>Åkstil:</p><p>Gillar att åka snabbt i pisten när det är lite snö, vid snö så blir det offpist. </p><p>Parken håller jag min undan från, gillar dock att hoppa natur hopp.</p><p></p><p>Söker:</p><p>Stabil bräda som fungerar brai nypistat och även bra slagiga katastrofala dagar i pisten samt bra offpist bräda.</p><p></p><p>Har åkt:</p><p>1. Custom X 158 med Custom bindningar, ibland Ride LX (vilket är mycket skönare...)</p><p>2. Custom 156</p><p>3. Extreme, någon skit som jag reklamerade 4 gånger på 1 år.... mjukare bräda</p><p></p><p>Vilke bräda ska jag åka på !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 156869, member: 55515"] Skall inhandla en ny bräda nu och frågar nu vilken! Jag: Längd: 188 cm (klar!) Vikt: 75 (ökar!) Boot size: 11.5 / 45 Skill: Skala på 10, En klar 8:a i pisten och offpist. Åkstil: Gillar att åka snabbt i pisten när det är lite snö, vid snö så blir det offpist. Parken håller jag min undan från, gillar dock att hoppa natur hopp. Söker: Stabil bräda som fungerar brai nypistat och även bra slagiga katastrofala dagar i pisten samt bra offpist bräda. Har åkt: 1. Custom X 158 med Custom bindningar, ibland Ride LX (vilket är mycket skönare...) 2. Custom 156 3. Extreme, någon skit som jag reklamerade 4 gånger på 1 år.... mjukare bräda Vilke bräda ska jag åka på ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ny bräda på gång!
Tillbaka
Topp